Thursday, March 25, 2010

rumah ku dilanggar garuda ; )



Saya tunjukkan sebahagian je tau
kang tunjuk satu umah kang apa pulak korang kata
"eleh..baru 2 anak dah kelam kabut..aku dah..bla..bla..bla..."
tak pun
"mak aih..umah...."

hehehe..bagi saya waktu untuk menyesuaikan diri dengan beranak 2 ni
masih kelam kabut, dan tengah belajar satu persatu yer
sementara tengah dalam pantang ni..saya biarkan Iman sepahkan umah
nak jerit2 pun tak elok
nak rotan pun camtu gak
so biarkan aje, janji dia bahagia dan ada kat sisi saya
kalau korang nak datang, bgtau dulu tau nanti takde la korang terpengsan tengok keadaan umah saya macam dilanggar garuda ni
tapi...sekarang (pukul 3.30 petang) keadaan dah ok..umah dah kemas
sebabnya bujang saya 2-2 dah tido
LEGAAAAAAA : D

1 comment:

ietams said...

hihihi.. meh iman dtg rumah acik..
buleh geng dgn haziq,,
menyepahkan tu adalah hobi

makcik bawang