Sunday, March 7, 2010

haluuu..haiiii

Salam semua...

baru arini saya dapat apdat blog
kalau dikira sekarang ni dah 2 minggu saya berpantang
* gambar baby saya akan upload kemudian yer

on 22nd February @ 12.24pm saya selamat lahir kan AMMAR HAZIF
nama ni pun dapat bila Ammar dah 5 hari
Ammar lahir dengan berat 3.2kg
jadinya saya ada 3 hero dalam hidup saya
encik Papa, Iman dan Ammar
tak kisah la walau tak dapat baby girl janji kami sihat
lengkap je rasa hidup ni...macam tak percaya yang saya dah ada 2 orang anak
mau tambah????????? nanti dulu sakit bersalin pun belom hilang

Ammar kena jaundice masa dia 6 hari
paling tinggi takat 260++
tak masuk wad cuma tiap-tiap hari kena gi repeat amik darah kat klinik Dhillon
dan sekarang jaundice tu dah turun
alhamdulillah... saya ikut semua petua orang bagi dari bagi susu kambing, air sengkuang cina dan saya jugak bagi dia susu badan
kali ni saya berazam nak bagi BF lama sikit dari Iman
InsyaAllah....

esok-esok saya apdat lagi yer...
takat ni dulu cerita saya pasal Ammar
nanti idea datang saya apdat lagi

gud nite semua....mmmmmuahhhhh

No comments:

makcik bawang