Tuesday, March 9, 2010

salam kenal


Hai semua... saya ahli baru dalam keluarga ni
nama saya Ammar Hazif bin Abdul Hadi .... panggil Ammar saja
Abang Iman panggil saya Adik Amai
gambar kat atas ni Ibu yang "tangkapkan' sebelum kami discharged dari wad
masa ni kan, mata kiri saya macam bertaik sikit..tapi sekarang dah ok sebab ibu letak air susu Ibu kat mata saya ni



yang ni pulak aksi sheksi dari saya untuk semua
ada gambar lagi tapi ibu malas nak upload lagipun Abang Iman saya ni buat perangai pulak malam ni
kesabaran la ibu saya.... sian ibu... (pssttt...ibu teringin air batu tp tak dapat)
saya ok je cuma saya tido waktu siang dan berjaga waktu malam
kesian kat ibu jugak...
lain kali saya enterprem kat blog ibu ni yer
bye semua

1 comment:

ietams said...

hai ammar..
syeksi la dia!

makcik bawang