Tuesday, April 20, 2010

permulaan yang baik



ini hasil pump untuk arini setakat sampai tengahari tadi
baru kejap tadi dapat 2 oz lagi
bangga rasanya...
saya bangga sebab masa Iman dulu hanya sebulan je dapat menyusukan dia
kesian.... Iman
lagipun Iman pun tak berapa nak susu badan
mungkin lama dok kat wad sebab jaundice
atlis dia merasa jugak la susu ibu dia
walaupun minum melalui botol
walaupun saya bagi Ammar susu badan, saya cover gak dengan susu formula
ala..susu Lactogen je
takde yang mahal mana pun
yer la kan takut pulak tak x cukup susu yang saya pump tu
mana la Su nak cari susu
tapi arini Su bagitau saya semua hasil perahan semalam (9 oz) tinggal 2 oz je
bagus Ammar..... : )
lagi semangat Ibu nak bagi susu kat Ammar


saya takde makan atau minum apa2 untuk bagi banyak susu
cuma banyakkan minum air kosong dan minum susu je
dulukan, saya bukanlah pencinta susu
bila minum je mesti nak uwek..uwek..
bau macam t*t*k lembu je
tapi sejak bersalinkan Ammar ni
tiap2 hari mesti nak pekena susu
saya minum susu Dutch Lady je
ok la..sedap..lemak berkrim...disukai ramai....
promot..promot....





^
^
^
^
^
pendorong saya selain Cik Puan Zulie

No comments:

makcik bawang