Thursday, May 6, 2010

malam ni saya ter'emo'



(entry luahan)

Malam ni anak2 saya tidor awal
dapatla saya settle kan keje2 umah...dah baper ari rumah x bersapu, bermop
En.Papa keluar sat pi jmpa kawan dia
ada keje kena settle
biarla..dapat jugak saya layan FB kejap
kalau tak berebut nak pakai lappy
yer la kan belom dapat penempatan lagi
cumer malam je la saya dapat on FB dan blog
entah naper saya tinjau2 folder gambar2 saya
sayu je biler saya tengok gambar2 saya dengan As
mungkin saya rindu kat dia kot
*nanges : (



saya rindu pada kenangan saya dengan dia
dia la yang selalu dengar masalah saya (selain dr cik puan zulie)
kami jugak selalu berkongsi masalah, cerita dan rahsia
rindu nak shopping sama2 sebab citarasa kami sama
rindu nak share makanan (As suker makan nasik goreng seafood ngan sup kat PJH)
rindu nak rempit
rindu nak sepak kaki dia kat pantry
rindu nak citer pasal karenah anak2 dengan dia
segala-galanya rindu dengan dia
kesian kat As... demam...selalunya kalau dia demam...saya ada kat sebelah dia
dengar cerita dia
mesti dia kesunyian....taktau nak luah kat saper
*nanges lagi


ni SMS dia untuk saya sebelum saya pindah aritu....
......"xmungkn saat2 indah kita bersma akan kembali
dan xmungkn k.ina akn bersma2 dgn as d kastm lg,
semuanya xmungkin...kaulah sahabt sejati
xpernh terluka hati ini sepanjang pershbtn dan ianya kekal
dlm memori dan akn terpendam bila terttp mata ini nnt :'(...."
*SMS ni saya taip sebijik2 tanpa ubah apa2 perkataan)



saya simpan SMS ni sampai bila2
betol2 touching dibuatnya
antara saya dengan dia memang tak pernah berkira
baik dari segi wang ringgit atau tenaga
sama2 susah...sama2 senang
kiranya ada chemistry la
semua buleh dibawak bincang


paling best biler sama2 rempit gi jualan Puspanita
ada duit ke takde duit ke janji sama2 dapat gi rempit
saya ni lah yg jadi pembonceng setia dia
nak bawak motor acik memang tak reti
dulu ada belajar
tapi acik ni terlalu penakut
nanti kalau pandai bawak motor
menanges pulak mat2 rempit kat luar nun
huhuhuu
oppssss..dah lari topik



meh la sambung kenangan saya dengan As
banyak lagi la kenangan antara kami walaupun baru 2 tahun kami kenal
nak sebut kat blog ni kang, mau nyer saya nanges sampai banjir taman matahari ni
dah haru..sok gi keje mata bengkak..orang ingat malam ni gaduh ngan laki
mesti dorang heran patut hari jumaat datang keje muker ceria je (18sx) ; p
ni tak...mata bengkak
haiiiiiiihhhhh.. dapat ke saya ulang kenangan tu???
dapat ke saya kawan macam tu kat IPD nanti???
tengok kan aje..kalau ada saya tepek kat blog ni, adalah
kalau takde dan asyik citer pasal family tu ... korang paham2 la


pagi sok mesti En.Papa heran tengok mata bini dia bengkak
rindu jugak nak bergayut kat telefon dengan Zulie
selalunya paling kurang seminggu sekali mesti saya call dia

2 comments:

ietams said...

uwaa!!
ko jgn la story emo-emo kat sini..
sedih lak aku.. :{

ina's said...

hurmmm

makcik bawang