Saturday, May 8, 2010

mama kena denggi


gambar pesakit tidak dapat disiarkan atas sebab2 tertentu
kat FB pun saya dah war2kan
Mama saya kena denggi lepas balik dari kampung kat Perak minggu lepas
saya pun balik tapi tak citer kat blog sebab takde snap2 gambar lagipun masa tu semua ahli keluarga kerisauan sebab atok sakit tenat
dan sehingga entry ini ditaip atok masih macam tu jugak
saya dapat ulang alik tengok mama lepas waktu keje
nak amik cuti tak berani sebab kat tempat baru
saya ni ala2 penakut atau dengan ayat lebih poyo...pekerja cemerlang...hihihi...
Maksu Iman la yang ulang alik siang malam jaga mama
Ammar saya tumpangkan sekejap kat umah MIL


STOP (idea ilek sebab kerisauan melanda)
sori naik lori

1 comment:

ietams said...

moga-moga semuanye selamat, Amin
yg penting cek puan jgn risau yer..

makcik bawang