Wednesday, June 9, 2010

kenangan ku kenanganmu jua

Entry tertunggak...
cuba curi waktu.....
saya rindu sangattttttttt dengan kawan2 kat Putrajaya.....
dorang tak mengamal "politik" pejabat yang sememang saya benci dan cuba saya elak


tempat saya dan As bergosip, share idea tentang decor dan macam2 lagi
rindu la



makan....makan...makan..tu je keje saya
itu pasal la badan menemban
paling best masa buat potluck
i likeeee bebeh
jamuan adalah satu kemestian
jamuan raya ataupun jamuan perpisahan
makanan sangatlah mewah sampai boleh tapau bawak balik
kalau buat potluck lak, takde pilih bulu atau kau-kau,aku-aku
semua leh join.....



acara makan kat luar adalah acara wajib kami
kadang2 ada orang belanja la,dan kadang2 saya belanja jugak
paling best kalau big boss belanja
big boss saya baik sangat walau berpangkat Dato'
dia humble dan jugak sangat pemurah
tak macam setengah orang yang baru "bergred" sikit berlagak dia ngalahkan JUSA C
yang suka suki menggunakan pangkat untuk menggertak orang dan menakut-nakutkan orang bawahan macam saya ni
16hb ni ada jamuan untuk meraikan saya
hurmmmm...sedih nyer...selama ni saya join meraikan orang last2 saya yang dirai
rasa nak balik keje kat Perundangan tu
tapi tak buleh...takpelah pengalaman mendewasakan saya
tak tukar mana nak kenal orang, nak ada pengalaman
yer tak?? (ayat penyedap hati)
nasib baik gambar2 ni kat pendrive yang lagi satu kalau tidak harus meroyan acik sorang ni
rindu nak update banyak2
nnt saya nak snap gambar jamuan pada 16hb ni banyak2 dan nak tepek kat sini
tanda balas dendam sebab terdelete semua gambar
note: lepas ni akan menyusul episod 2 untuk entry ni


makcik bawang