Wednesday, June 9, 2010

mencari ruang, mencuri masa

saya tengah cuba mencari ruang dan mencuri masa untuk meng'apdat' blog ni
taknak biarkan sampai bersawang
nak bukak FB pun takde masa
saya terlalu bizi, maklum la tempat baru
semua nak cepat
sampai tak keluar bilik semata nak siapkan keje
balik rumah pun dah letih
tak pernah letih macam ni walau berulang alik Seremban-Putrajaya, bangun subuh2
letih otak pun yer...semua main nombor
nak kata senang keje ni senang la tapi kena betol2 tumpukan perhatian
tersilap satu nombor..alamatnya..sendiri mau ingat


nanti ada yang nanges sambil lari kat city park depan tu
hehehehe....nanti bila saya dah dapat mencari ruang dan mencuri masa saya akan apdat yer
saya tengah cuba mengejas mana yang urgent dan mana yang tak baper urgent
sabar eh....



note: cuba curi masa...mata tengah berpinar tengok nombor (patut la tak jadi akauntan..hihihi)

No comments:

makcik bawang