Monday, June 28, 2010

sembang2 menu berbuka

Heboh kan..baru poser sehari
heboh nak makan itu ini
hehehhee..biasa la kalau poser tekak ni ngada2 sikit
ngalahkan orang ngidam mengandung anak sulung
dalam kepala otak saya ni dah set nak masak sambal sardin
bukan taktau camne nak masak tapi saja nak ubah2 resepi tu
dalam pada dok menung takde keje tu, saya klik2 la google tu
tengok camne orang lain punyer resepi sambal sardin
kot terliur buleh la acik tiru



ni macam sedap >>>>>>
atau...



yang ni >>>>>>

hurmmm....



ni pun ok gak >>>>>>
haaaa....

yang ada bendi lagi >>>>>
pastu kena pikir lak nak padan kan dengan sayur ape pulak
huuuurrrrmmmm..aaaaa...sup sayur pun 'shedap' kan
adoi...meleleh ayaq liuq
insyaAllah nak poser sampai khamis ni pastu settle la utang poser saya
tak lama bulan Ramadhan
haiiihhh kejap je kan
ingat lagi masa tahun lepas, saya berpuasa dalam keadaan mabuk
sekarang dah 4 bulan pun bujang saya tu


waktu rehat kang nak follow kawan saya, Ain gi Jasko
nak beli sardin dalam tin dan tinjau2 ape yang patut
so, petang tak payah la susah payah singgah kedai
amik bujang2 tu terus berdesup balik umah
hehehe...

No comments:

makcik bawang