Thursday, July 22, 2010

mata bertentang mata


Iman: Nica, Ibu ko macam Ibu aku tak?? Asik berangan nak kaya?

Nica : A'ah la Iman sama..tapi bagus la kalau depa kaya kita yang untung

Iman : Lepas tu kan tak abis2 pasal Cocoa Colagen...aritu aku mintak Ibu aku tak kasi

Nica : Mana buleh la..tu untuk orang tua..untuk pompuan..macam kita ni minum susu je

Iman : Depa mai umah Cik Yati ni ada misi sebenarnya tau,depa nak lepas dendam main sepak2 kaki pastu bergosip

Nica : Memang pun...biaq pi depa la..kita main kejar2 nak?

Iman : taknak la..ko pompuan ..tak sheshuai main kejar2 ngan lelaki lagipun ko tu princess aku ni spiderman...

Nica : taknak sudah..buleh blah...aku nak gi makan

Iman : tu la keje ko makan2, patut la montel

Nica : diam la...nanti dah besar aku minum Cocoa Colagen baru la ramping

Iman : elehhhhh

1 comment:

ietams said...

comey nye...
cocoa collagen da best

makcik bawang