Thursday, July 22, 2010

ni la hadiah saya dapat tu



Dua hadiah ni memang saya suka
ada kebaikan dan memang tersenarai dalam belanjawan untuk rumah baru
tupperware tu buleh la saya bawak bekal
hehehe..tu pun kot rajin la
kalau malas..simpan ajo
terima kasih yer...tak sia2 Ammar meragam malam tu masa cabutan bertuah
idek ilek sebab tengah sakit kepala ni
mungkin sambal paru yang saya beli pagi tadi
dah la terlebih masin pastu banyak 'pak aji'
huhuhu...lepas ni gerai makcik tu akan saya pangkah
sehari suntuk tu sakit kepala
pastu asyik kuar angin kat mulut je takde pulak rasa nak terkentut
sahih la terlebih 'pak aji'
siyes cakap saya memang alergik ngan 'pak aji' sebab saya masak tak pakai menda tu semua
kalau sakit kepala sampai esok camner ni??
harus la MC
hahahha...alasan malas pergi keje
sejak keje ngan encik2 Polis ni.....urat malas saya makin menjadi
taktau la naper jadi gitu : (

No comments:

makcik bawang