Wednesday, July 7, 2010

ramai2 ke kenduri yati

Sabtu lepas 3 Julai..(hehehe belum basi lagi)
saya berkonvoi dengan kawan2 dari opis lama
korang tau kan opis lama saya....
saya janji dengan depa jumpa dekat Petronas Taman Matahari Height
lepas tu ramai2 gerak ikut Kuala Pilah dan berkumpul pulak kat Pekan Batu Kikir jambatan bosi
dan kalau korang nak tau..saya la yang jadi ketua konvoi..ewah berlagak ; p
kami konvoi ada dlm 10-11 kereta kot
korang tau kan Keratong kat maner??
huhuhu.....sakit pinggang acik
nasib baik budak2 tak meragam
kalau tak harus la saya buat tarian lagu "kalau anda tension hentak kaki"
korang ofcoz tak tau lagu tu
hanya saya je yang tau..hehehe...



bergambaran dengan kawan baik i... :)
kebetulan pulak sebelum sampai rumah Yati ada kenduri jugak
nasib baik kad jemputan Yati ada
kalau x...harus terjadi tragedi silap rumah
dah la tema ala-ala sama



makan time...sambil makan untuk diri sendiri sambil pangku Ammar dan sambil tu suapkan Iman
yang Iman pulak tak nak makan
puas paksa2 pun tak nak..macam dia yang jadi pengantin
over excited....



Yati dan laki beliau
pandai pilih tema merah
nak pulak Yati ni berkulit putih
kena sangat la



minat betul saya dengan pelamin ni
simple tapi menarik tertarik saya memang da bomb
merah - putih...i likeeeee...



senyum lebar ko Yati eh..
mentang2 la cinta hati dah sah jadi suami
bak kata orang dah halal la
tak payah nak feeling2...senyum2..berangan2
la ni dah jadi realiti
tahniah la ...... pasni cepat2 buat anak
biler beranak kompom Dato' Nik bagi hadiah besar
buleh tepek kat FB...hahaha..



acara bergambar secara ramai2 harus la wajib kat mana2 kenduri
nak tengok gambar2 lain gi kat FB saya
situ semua ada
nanti akan menyusul entry family day pulak
mungki secara berepisod kot
kot la..kot rajin..kot idea melimpah..

No comments:

makcik bawang