Friday, August 6, 2010

karaoke



Ini satu2 nya benda yang saya suka kat IPD ni
berkarok..huuuuu suka...buleh release tensen
tempat ni kat bawah opis saya je
nama tempat ni apekebendantah...tak silap mass com kot
buleh digunakan tapi dengan syarat kena mintak izin kepadea mereka2 yang incharge
nasib baik la kawan saya kat Cawangan yang incharge tempat ni
free pun yer jugak..tu mak suka tu ;D


kejadian karok ini ..... wah kejadian katanya semasa rehat jumaat kelmarin
taktau nak pegi mana
asik2 jasko..paling jauh terminal 1
heeeeee...muak mak
so pilih untuk berkarok
best weiii..sambil tu dok berpoco-poco ngan CC Yati
very the la CC ni...sporting abis





tak menahan tu mak nyanyi lagu indon ntahapekebendantah
puas refresh kepala otak ni tapi gagal untuk berfungsi la
sori ek korang
lepas berkarok kami order MC D
ada cerita disebalik MC D ni ; )
*Zulie,sila call aku untuk cerita lebih lanjut sebab aku perlukan ko untuk share cerita ni


wahhhh!!! pesanan penaja tu
syyyyyyyyyy..rahsia
wink

1 comment:

ietams said...

bestnye karoke kat opis je..
walaupun bukan di tempat keje..
seronoknye ade tempat khas..

makcik bawang