Monday, August 2, 2010

pegi rumah kawan baik saya


huhuhu...hilang rindu kat kawan saya ni
itu planning untuk hari Sabtu
alasan ke sana untuk hantar sample kuih raya dan jugak amik cocoa colagen
untuk hari Ahad adalah hari kelepasan untuk En.Papa
takpe...mak x kesah...janji dapat lepas rindu dendam kat kawan yang sorang ni

Macam bagus je kami konon2 nak bertolak dari Seremban awal pagi
kesudahan dekat pukul 1 baru sampai Putrajaya
macam dah set jer nak lunch kat umah As
eheh..malu mak!!!
dengan As dah takde istilah malu2 dah tapi berpada-pada la takde sampai over acting lak,kan


Shedappppp oooooooooooooo lauk-pauk As aritu
ada gulai siput sedut (super shedap),sambal tumis udang (perggghhhh),ulam timun (wallaaa),ikan dan ayam goreng,sayur campor fishball dan jugak sambal gesek(kalau orang utara saya taktau dipanggil apa)
2 kali wei saya tambah
nak lebih2 tak buleh sebab Ammar ngada2
dia dah bagi isyarat supaya saya tak buleh makan banyak
hehehe



budak ni kalau senyum cukup lawa
keluar segala lesung pipit dia
tapiiii..kalau nanges LAGIIII lawa




ini anak2 kami
Imsn excited dapat pegi umah As
selagi tak sampai selagi tu asyik menanya je
korang perasan tak muker Iman sembab??
kalau bacer entry lepas ada kisah Iman kena 'galigater'
kesian tiap malam merengek gatal,miang
dah bawak gi klinik masih tak berubah, gi berubat tradisional pun masih macam tu
last2 gi kat sorang pakcik tu terus elok malam tu jugak
pakcik tu ada la 'tawar'2 air kelapa dan air untuk bancuh susu Iman
kira serasi la Iman berubat dengan pakcik ni
menurut kata pakcik ni,Iman alergik seafood,pastu ada la 'benda' halus dah dekat dengan Iman
wallahualam la...tapi buleh gak percaya sebab lepas mandi air kelapa terus bintat kat badan Iman susut
dapat la saya tidur dengan lena :)


sambung balik pasal kat rumah As
kami dok borak2 tentang benda2 biasa kami borak masa saya kat Putrajaya dulu la
jangan nak tuduh kami ngumpat ehhh
AWAS!!!..tapi ada la sikit2...cehhhhh
macam biasa pasal tupperware,pinggan mangkuk,periuk belanga,anak2 dan macam2 topik termasuk cerita ngumpat yang tertunggak
dalam pukul 3 gitu kami gerak balik
lama2 umah orang tak siok pulak
lain kali la kan
raya pun tak lama lagi
balik tu ikut highway LEKAS
betol2 LEKAS la...

No comments:

makcik bawang