Monday, August 16, 2010

seharian yang bizi

Arini 16hb saya ada exam PTK
susah?? senang??
hmmmmm...taktau nak kelaskan kat kategori maner
nak kata tak bacer buku tak jugak
ada la selak2....hahahha..selak2 ....
dan keputusan pun harus selak2
saya jadi blur walaupun soalan tu senang jugak
senang tu maksud saya bab2 yang selalu saya tekankan
wah tekankan!!!! : )
macam bab cuti,elaun
tapi harap maklum tang arahan keselamatan memang acik failed teramat sangat
tak tau la naper jadi gitu...
atau mungkin sebab saya tak cukup tido
malam semalam Iman bantai menangis selang sejam
mula2 ngadu sakit mulut..ok la memang ada ulser kat mulut dia
pastu ngadu perut kembung
dah senyap adik pulak nak susu
baru nak letak kepala Iman mintak nasik
yer nasik....dalam pukul 4 pagi gitu
dia sahur dulu dari saya...huhu dugaan
mana tau dengan kesabaran dapat la saya aras 4 untuk 2-2 paper
aminnnn....


ok tu bukan tujuan utama untuk entry ni
saya nak cerita pasal xtvt saya seharian ni
dek sebab arini exam so awal2 dah apply cuti tanpa rekod
lepas exam plan utama nak gi check keadaan rumah baru kami tu
dah janji dengan Mr.Lam iaitu site supervisor Park Properties
alih2 dia tengah enak menjamu selera ...ewahhh...tak poser eh mamat tu
hehehe..ofocoz la dia cina
so,tukar kepada plan B
kami ke Pasar Besar
naper tak percaya saya ke Pasar Besar???
see the finger la.....

arini selera anaconda saya menjelma
macam2 saya nak makan
arini kan menu saya;
lala masak pedas,rendang kacang dengan hati dan pedal dan jugak kuey tiaw goreng (salah eja harap maaf)
jadinya harus ke Pasar Besar...semua ada
tak jugak...kena gak gi Econsave untuk cari lala
maklum la ke pasar pun dah tengahari


pung pang gi balik gi balik last2 jumpa jugak kami dengan Mr.Lam tu
muker kenyang jer mamat tu
kami jugak yang muker ala2 tauhu sumbat tak menjadi
saya tak amik pot pun apa yang En.Papa dok discuss dengan Mr.Lam tu
yang saya tahu saya dok berangan mane nak susun perabot, dok intai umah sebelah
yang kontraktor gigih pasang grill
sambil2 tu buleh la curik sikit idea dia tu..eheh : D



ni dari dalam bilik utama



ni pulak bilik air utama


yang ni....pandangan dari bilik air kedua yang bersambung dengan ruang membasuh
lain2 sudut tak payah tunjuk
nak tengok tunggu saya pindah dulu yer
nanti biler buat kenduri saya jemput korang
InsyaAllah..kalau ada rezeki lebih


Lepas En.Papa settle tulis apa yang dia nak komplen kat pemaju kami terus submit borang tu ke pusat servis pemaju tu - Park Properties
biar depa perbetul apa yang tak elok di mata En.Papa
kat mata saya ok je
excited la katakan...hehehe




tiba2 ada gambar budak ni kan
dia la teman saya masak
tapi kan saya masak dengan penuh kelam kabut sebab takut dia menangis
memang tau.....settle satu lauk saya dukung dia
main2 kejap sambung lagi
pastu dukung lagi sampai la waktu berbuka
adoiiiii..time berbuka sebelah tangan berdukung sebelah lagi suap nasik
nasib baik abang dia elok buat hal sendiri
kalau tak...nanges.... :=(
Ibu yang nanges la...


Balik pun tak sempat nak duduk2 terus bersilat kat dapur
silat apa yang korang nak...???
semua saya bukak
silat gayung,silat kuali,silat senduk semua ada...heheheh
ni baru dapat rileks sikit..tu dapat apdat blog
kalau tak..basi la
korang perasan tak entry ni macam kelam kabut???
hmmmm...sambil taip mata saya dok tengok drama kau laksana bulan
tu pasal entry ni kejap ke bulan kejap ke bumi
hihihih

No comments:

makcik bawang