Tuesday, August 24, 2010

today is my besday...



Arini....genap umur saya 30 tahun
huhuhu..dah menginjak ke angka 30 dah pun saya ni
saya bersyukur sebab sampai arini Allah masih beri peluang saya untuk bernafas dan hidup bahagia disamping suami,anak2,keluarga dan kawan2
saya bersyukur sangat2 sebab apa yang saya hajat dan impikan atau dengan kata lain
target untuk umur 30 tahun dah tercapai
dalam usia 30 tahun saya dah ada 2 anak;
saya dapat kerja tetap;
dan segala yang saya dok berangan 10 tahun dulu dah tercapai


saya taknak hidup yang mewah sebab saya takut kalau terlalu mewah saya
akan lupa dimana saya 10 tahun dulu
cukup apa yang saya nak pun dah kira ok
cuma saya doa biar diberikan kesihatan yang baik supaya saya dapat jaga dan didik anak2 saya dengan sempurna (iskkk.. : ( tetiba sebak)

nak tau apa En.Papa gtau hadiah sempena besday saya???
rumah nan sebijik tu ... katanya..untuk anniversary pulak..ehem2...tayar 4 bijik tu
tu bukan untuk saya je tapi untuk kegunaan dan kemudahan saya dan anak2
saya tak mintak lebih2 tapi apa yang penting doa dari suami dan anak2 agar saya sentiasa sihat
tu yang penting...(iskkk...sebak lagi)


Esok...25hb anniversary kami pulak
takde idea lagi nak beli apa untuk En.Papa
doa dan harapan saya agar sentiasa bahagia, dan Allah pelihara hati kami ni
bahagia tapi tak setia tak guna kan
jangan la salah sangka pulak yer
so far saya tetap setia pada yang 1
dan En.Papa pun gitu
bukan nak over confident tapi yer la kan dah hidup as husband and wife
ofcoz la instict tu ada kalau ada yang tak kena
tak gitu cik Bedah???
hehehehe


apa2 pun hepi besday to me and hepi anniversary to my luvly hubby
luv u so much... terima kasih sebab jadi suami saya
semoga Allah pelihara rumahtangga kita dan juga hati kita
Aminnnnn...

No comments:

makcik bawang