Thursday, September 2, 2010

king of nanges




Ammar budak kuat nanges..yeh..yeh...
adoiyai....tensi dibuatnyer
tapi tensi2 pun kena sabar
masa ni saya tengah tungkus lumus nak masak untuk berbuka
nanges2 pun sempat saya snap gambar dia
biler dia besar saya nak tunjuk kat dia betapa "cantiknya" perangai dia masa kecik2
tu la pasal kadang2 Abang Iman dia cepuk dia sebab tak tahan dengar dia nanges
time dia elok tu kan, sangatla comelnyer
time nanges....semua hilang
tak tau la raya ni camner keadaan dia
jangan time gi beraya umah orang dia buat perangai udah
kadang2 tu lagi dia nanges,lagi sakan saya sakat dia
hehehe....saya bagi dia nanges kuat2
biar jiran2 kat lorong 3/1 tu dengar
lepas ni orang Bandar Senawang pulak dengar tangisan dia
dan jugak suara tarzan terhebat di abad ini
ooooooooooo.....testing suara jap
hiks ; p

makcik bawang