Wednesday, September 29, 2010

restoran warisan


mula2 tengok gambar air
yang puasa 6 tu mintak ampun zahir batin yer
bukan sengaja tapi saja2 ; p
saya order yang suam je sebab suara saya tak berapa nak keluar
yer la kan..gi sana ais..gi sini ais..makanya..suara pun segan2 nak keluar




di manakah pemandangan ini??
di belakang umah nenek saya?
umah tok ketua kg.Dusun??
ohhh..nahe..nahe (ejaan main belasah)
ni kat restoran warisan - K.Pilah
dok ulang alik K.Pilah - Seremban
Seremban - K.Pilah je
tapi tak singgah2
nak gak cuba try test
kot2 sedap ke
tak sedap ke
mahal ke
murah ke
makanya...ceh..MAKA lagi..
saya apply cuti pada 21.9.2010 bersamaan 12 Syawal 1431 H
saja nak cuti sebab saja gatal2 ; p
tak lah..ada la...nanti saya citer
nak gi restoran ni pun puas reka ayat paling manis di muka bumi ini
mana tau tekak En.Papa tak mau pulak
kan sadis je rasa
dan..dan... tu rasa diri tak disayangi : D



ok la environment kat Warisan ni
rege dia ... so..so la


rasa makanan ok...sedap ditekak molek di dompet
eceh... berpepatah pulak...
tapi kan..toilet dia cantik tau
saya nak bergambar tapi ada cleaner masa tu
nak berlagak macam pelancong tak sesuwei la pulak
mata x biru kulit tak melepak
kan.... kata ko...
layanan waiter dan waitress dia memang bagus
tapi tak tau la kot2 masa korang pegi dorang taknak layan
hehehe..
apa tak bagusnya
masa mula2 sampai jer Ammar memang tengah tido
dek prihatin nyer tu, dorang cepat hulurkan stroller
akan tetapi......letak2 je terus membuntang bijik mata bujang tu
ish la hai... terbantut aktiviti saya nak meneroka sekitar restoran tu
makan2 sambil pantau Iman yang kejakunan nak tengok akuarium terus kami sambung perjalanan ke Pekan K.Pilah
ada la beli barang2 sikit
tak payah la citer kat sini nanti ada lak yang berbibir ala2 piring terbang
hehehe..makna nyer tu ada yang mencebik
lepas tu pegi kedai perabot sebab saya tengah mencari meja makan dan jugak katil untuk rumah baru nanti
saya beli yang simple2 je
ngam2 dengan budget saya
kenapa saya cari perabot sampai ke K.Pilah??
sebabnya..kat kedai tu murah dan tiada charge penghantaran
MIL saya yang rekemenkan
dia selalu beli perabot kat situ
nanti bila dah sampai meja makan tu saya tepek kat sini yer
tu pun kalau saya rasa perlu la
kalau tak..jemput2 la datang rumah..buleh makan masakan saya di atas meja yang baru di beli itu
wahhhh.... ayat skema dah keluar
tak sudah2 asyik menjemput jer kan...

No comments:

makcik bawang