Thursday, September 2, 2010

setengah hari di putrajaya




Ceria tak muka saya????...
semalam saya cuti sebab nak hantar sepupu saya interview kat SPA
memang pucuk dicita ulam mendatang la
saya amik kesempatan untuk lawat kawasan
eheh.....
nak lawat opis lama yang dah 4 bulan saya tinggalkan
memang sampai sekarang saya masih rindukan opis lama
bukan saya tak buleh terima hakikat.....cuma .... (haiiihhhh...no comment)


saya bawak Iman sekali
Ammar saya tinggalkan dengan Maksu dia
makanya.....semalam dalam setengah hari kami 3 beranak dok berkampung di Kastam
terima kasih pada kawan2 dan jugak big boss yang bagi green light untuk saya anak beranak lepak sampai sepupu saya abis interview



tempat saya dan kawan2 dok meeting dulu .... : (
balik dari Putrajaya kami singgah Nilai 3
saja survey barang dan ada jugak barnag untuk sambut raya ni
nanti2 la saya update yer pasal barang2 yang saya beli tu

No comments:

makcik bawang