Thursday, October 7, 2010

dulu dia tak suka saya



Dulu masa mula2 join PDRM, mamat sorang kat atas ni tak suka saya
taktau kenapa
dari yang saya tau, dia tak suka saya sebab dia "RASA" saya tak pandai buat keje,dok FB manjang,main SMS saje
tapi yang FB tu saya bangkang 200% sebab tahukah dia bahawasanya line tenet kat IPD ni macam bengong??
satu lagi tentang tak pandai buat keje tu, macam la saya dok bawah seliaan dia
main belasah je..huh
yang SMS tu saya ngaku sebab masa mula2 dulu saya dok meroyan ingat kat opis lama so main2 SMS dengan kawan2 kat sana
dengan erti kata lain...mengadu nasib
dan sekarang dia dah ok dengan saya
saya pun tak pasti kenapa dia dah ok dengan saya
hmmm.. biar lantak la... saya tak kacau sapa2 pun
saya pun tak layan samada orang nak suka saya ke nak benci saya ke
mungkin Allah dah tunjuk yang saya bukan seperti yang disangka
saya lagi pandai buat keje dari dia..hehehe..(hakikat)

ok..ekceli saya nak cerita pasal jamuan perpisah beliau yang tak suka dengan saya ni
dia di tukarkan ke IPK Perak
mungkin balasan diatas ketulahan beliau terhadap saya kot
hohoho..perasan berdarah Diraja pulak : D
walau saya tau dia jaja kat seluruh floor IPD ni yang dulu dia tak suka saya, saya tetap join jamuan ni
makan sedap weh..sapa taknak
free kata ko??
takde makna
kat Kastam buleh..kat sini jangan mimpi la
kot dapat la...hujan lebat la kat Seremban 2 ni..huhuhuhu
satu kepala RM25 yer
jamuan ni kat restoran Teratai berdepan ngan Jasko S2
nasib baik sedap
tak lah rasa rugi bayar RM25



nak tengok gambar2 masa jamuan tengok kat FB saya yer
apa guna ada akaun FB kan (berlagak)
beliau sempat la mintak maaf dengan semua orang termasuk saya
saya ni kan pemaaf so saya kira 0-0
buat apa dendam2
takde untung mana pun
so...sesiapa rasa2 tak suka saya baik cepat2 suka kat saya
kalau tak...korang kena hantar keje kat Lombok
gasak la..saya ni kan ada darah keturunan Diraja
Raja belah negeri goheadgostan
hehehe...



ni antara opismate saya kat bahagian Pengurusan
ramai umat manusia dari tempat keje lama - Kastam
ramai2 pun macam2 'peel'
yang pasti jangan di layan 'peel2' yang memeningkan kepala
janji gaji masuk,keje settle,muka maintain lawa
hahaha..nak jugak... : p


note: nama BELIAU tak dinyatakan sebab saya rasa tak penting dan tak akan benarkan nama BELIAU terpahat di blog ini..macam bunyik orang berdendam je..hmmmm

No comments:

makcik bawang