Saturday, October 2, 2010

kebaya on9


Ni 1st time saya beli baju untuk diri sendiri secara on9
mula2 macam ragu
macam2 saya fikir
buleh caya ke??
betol2 macam yang saya tengok ke?
tapi beranikan diri jugak untuk beli secara on9
saya beli kat kingofkebaya
korang try la google
saya ni pun main klik2 je

saja pilih warna kelabu sebab saya belum ada baju yang warna macam ni
tak sia2 saya beli on9
memang sebijik dengan apa yang saya tengok
saya pilih size - M tapi macam longgar sikit
kalau kata baju pinjam pun buleh gak la
itu tanda nya badan saya mengecil dan sila jangan menjeles atau dilarang sama sekali untuk menayangkan bibir ala2 piring terbang
wahhh..

cantik memang cantik akan tetapi......(hampa sikit)
lepas ni kalau pakai kebaya ni saya harus pakai inner
sebabnya kalau saya berpeluh akan terserlah la ketiak saya yang basah
malu wei...sepanjang open house kat IPD malam selasa lepas, saya terpaksa berlakon ala-ala wanita melayu yang berbudi bahasa,bersopan santun
rimas wehhh...rimas sebab tak buleh nak huhahuha...
ishhh...

bayangkan la keadaan saya masa tu
huuuuuuuu
bergambar pun kena sopan2
terangkat sikit ketiak tu, confirm kantoi
buatnya ada yang tak sayang mulur sound direct je kat saya
malu kan.....

nanti saya buat entry pasal open house IPD yer
sekarang ni awal bulan dan saya sibuk sikit buat reten
nak elak kena marah harusla siap kan lepas tu nak update blog ke,borak2 ke takde saper yang kisah
kannn...

No comments:

makcik bawang