Friday, October 15, 2010

part 2 pulak yer

Malas nak upload banyak2...malas nak tunggu
gambar masa beraya kat rumah CC Yati
CC yati ni best..sporting...tak kedekut ilmu..pandai buat keje
tak macam CC yang lain...ngok..semua tak tau...eksen jer lebih
oppppssss.... terumpat kat sini pulak ; p

CC Yati dok kat berek Balai Polis Senawang
dekat je dengan rumah saya
banyak oo CC masak
ada spageti, ada roti prata, ada salad buah ada macam2 la
macam2 jugak saya makan : D



Saya dengan family Syahrul
dia ni dulu satu sekolah dengan saya
dari sekolah Seri Ampangan bawak la ke sekolah Teknik
ni..jumpa kat IPD pulak
nyibuk je mamat ni
dah la dulu kat sekolah poyo..eksen tak kawan dengan saya
ni...asal datang kat bahagian pengurusan sibuk2 singgah kat bilik saya
tapi saya tak kisah pun..tu citer budak2
sekarang ni main kau-aku, bongok2,bengong2 pun tak touching

ada presiden ada la anak buah..
hehehe

No comments:

makcik bawang