Friday, October 29, 2010

riadah


Bagus..bagus..bagus... (terpengaruh cerita upin & ipin)
park properties bagi basikal ni kepada saper2 yang beli umah dengan dia
ada jugak yang dapat tv tapi dek sebab loan saya lambat approve makanya dapat la basikal ni
basikal pun basikal la... janji ada sesuatu dari depa



dah kurus kan...???
hahaha...baru kayuh baper meter dah heboh kurus
ni aktiviti kami sekeluarga sejak pindah umah baru
nak pulak taman permainan dekat dengan umah kami
nak ke situ pun buleh jalan kaki
mula2 tu saya jalan kaki je
tapi biler dah rasa berat badan berkurangan, saya naik pulak basikal dengan En.Papa
hehehe..alasan utama sebab penat bukan berat badan dah turun ; p





yang dalam gambar ni bukan umah saya
tapi macam ni la design umah saya
kalau la tu umah saya, jenuh la Iman berlari ikut pintu belakang
makanya pintu depan dah takde fungsi sebab asik bukak pintu belakang je : D
sekarang ni saya dah habis mengemas
jiran tetangga pun belum ramai lagi
cuma belah depan umah dengan belah kanan je
yang belah kanan saya dah berkenalan
nama dia Su...tapi dia ada time wiken je sebab dia keje kat PLKN Jempol
sunyi jugak la..tapi takpe..sok2 jenuh pulak nak melayan jiran tetangga
apa2 pun saya hepi sangat dengan suasan umah baru ni
oh yer...saya tengah bizi mendekor umah tau
As dengan cik puan la mentor saya
kami main mms je
nanti depa bagi komen
nanti2 la yer saya tepek kat sini
belum puas hati lagi sebab ada sesuatu benda yang saya nak tak dapat ditunaikan : (

1 comment:

ietams said...

puan,
ko dulu eksesais berbeskal..
impian aku gak tu mau sambar itu beskal..
memang chemicalstry.. muahaha

makcik bawang