Sunday, October 31, 2010

kursus pertama saya dengan polis



saya hanya dapat tepek gambar semasa saya terima sijil kursus dan gambar saya yang jelas terpancar dengan NUR kepoyoan....hehehe
nak cerita atau komen lebih2 pasal kursus tak boleh
kang..ada pulak terkeluar akta multimedia la..akta itu la...naya je
kesimpulan nya..saya dapat jumpa kawan baru..dapat add kat facebook dan jugak dapat pengalaman baru
manis?? hmmmm.. pahit.??? pun hmmmm...
masa kursus gelak2 jugak tapi kepala dok terbayang anak laki kat umah
ni 1st time saya tinggalkan depa
selalu tu saya pi kursus sehari atau kursus yang buleh balik
kali ni...dilarang sama sekali untuk berulang walaupun dalam Seremban jugak
nasib baik la ada line 3g kat situ
dapat la bervideo call bagai
kalau rindu bukak kamera tengok balik gambar2 lama
bila kenang2 balik...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :=(


apa2 pun ni sebahagian daripada memori dalam hidup saya
ewah....
tapi kan..itu budak tecit..buli saya tau..balik dari kursus dibantainya demam
abis "terkensel" segala plan antara saya dengan As dan cik puan
dah dua kali tau
dua hari ni pulak di bantai melalak taknak letak
adoiiii....Ammar..Ammar
Iman gak sporting
lepas ni kalau ada kursus lagi kena pikir 200x ; p
kalau wajib kena la.....SAYA YANG MENURUT PERINTAH : (

No comments:

makcik bawang