Monday, November 1, 2010

oh tidak



TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SITUASI - BALAI POLIS SEREMBAn 2

kawan - ko peknen ker??
saya : tak ah..maner ade
kawan : macam peknen je..tembam la ko sekarang
saya : sengih..sengih..sengih..(cis)


SITUASI - TINGKAT 2 IPD SEREMBAN

sembang2..bla..bla..bla...tetiba...

kawan : ko sekarang ni menemban la..
saya : jangan la...tengah on diet ni
kawan : gelak..gelak..gelak...
saya : kuang ajaq...bagi saya sebulan (janji palsu)


SITUASI - PEJABAT PENGURUSAN IPD SEREMBAN

saya : wei..akak nampak gemuk ke??
kawan : a'ah...pipi nampak temban..perut buncit sikit


TIDAKKKKKKKKKK...start arini takmo makan
hahahha..buleh caya ker??
nanges hentak tangan kat lantai....

2 comments:

ietams said...

comel betul perbualan ni..

MayaYunus said...

yg pnting ko sihat...amin...

makcik bawang