Tuesday, November 2, 2010

bunga kristal



Sekarang ni kat opis saya tengah kemaruk belajar buat bunga kristal
saya ni antara yang terbabit dan terhegeh-hegeh buat "kerastangan" ni
saya tau saya ni jenis bertangan bangku tapi nak jugak buat sebab nak belajar
kalau cantik ok la buleh hadiah kat saper2 yang saya suka dan sayang
hehehe...korang2 pun buleh dapat gak tapi kena tunggu saya lulus sampai peringkat master dulu






baru dapat kelopak yang pertama
kembang lubang idung sebab berjaya pintal dawai halus tu dan jadi la gini ^
hhhnnnnnsssss (bunyik napas sebab lubang idung terlalu kembang)


Ain jadi mentor saya
dia buat senyap je last2 jadi 3-4 kelopak
saya yang riuh macam ayam bertelur sebijik ni tak siap2


tadaaaaa... dah dapat 5 kelopak dan jadi sekuntum bunga
daun lom siap lagi sebab terlampau bangga sampai kembang2 lubang idung sebab berjaya siapkan 5 kelopak
percayakah korang dengan orang bertangan bangku ini???
yer betulll..jangan percaya sebab 3 kelopak bunga tu disiapkan oleh CC saya
hahahaha....kan awal2 lagi dah bagitau korang
bab "keras"tangan ni saya memang gagal sangat2
semangat jer berkobar-kobar...biler agak2 susah saya dah fed-up
nak tak nak saya kena siapkan sebab duit dah banyak melabur beli menda alah ni
kot buleh gadai nak jugak
hmmmm... cantik atau tidak belakang kira janji kena siapkan jugak
doakan saya yer.. sian la kat sya yang bertangan bangku ni... ; (

No comments:

makcik bawang