Tuesday, November 2, 2010

terima kasih ..terima kasih


terima kasih kat kawan2 dan jugak pegawai2 di Bahagian Perundangan, KDRM
terima kasih sangat..meh kiss sikit meh...cup cup mmmmmuuuuuahhhhh
alahai...korang memang very the memahami la
terharu mak.... *lari nanges belakang almari (tipu)

oit....bukan yang meja la
yang cermin tu
sangat sedondon dengan console table tu
tau tak sejak dapat masa farewell party (selak sendiri page lama2) sampai la saya pindah
saya tak pernah bukak hadiah tu
konon2 nak surprise la
tapi memang surprise
saya agak frame ayat2 al-quran atau frame gambar permandangan
akan tetapi.....
woooooaaaaa...... (sambil nganga mulut luas2)
terkezut cipan saya
terus laju2 sms kakpah, abang mz dan As
ucap terima kasih

sebenarnya saya memang plan nak gi cari cermin tu
nak sendondonkan dengan console table ni
tetapi .... tu la kan... chemical (chemistry) antara kami sangat kuat
mereka faham kehendak dan keinginan saya
haaaa... saya tau..ni mesti idea adik saya yang sorang tu...As...
"As..baik ngaku...."
i love u la (dan dan i love u ; p)


siyes terkezut wei... sebab saya beli console table tu tanpa bukak hadiah
ishhh la...taktau nak kata apa selain...
thank you... i love u..nanti beli lagi eh...hahahahha..banyak cekadak lak...
sekarang ni dah lengkap la
tinggal nak cari table lamp untuk letak kat console tu je
teruja ni..sangat teruja.. : D

No comments:

makcik bawang