Tuesday, November 16, 2010

baru siap


Very the pink pink lor...
baju ni adalah pemberian kawan2 saya - As, Yati, Abg Mz dan jugak Kak Pah sempena besday saya yang ke 29 (tahun lepas)
ingat lagi masa depa bagi hadiah saya tengah dok melepet kemabukan mengandungkan si Ammar
dan baru arini saya pakai maknanya tu baru siap ditempah la.... : D
penuh semangat saya pakai sebab ini adalah pemberian kawan2 saya..haiiii rindu kat dorang
terima kasih kawan2.."lep" u la.. ceh terus "lep"
opismate kata saya pakai baju raya haji
apa2 la.. janji tatik kan..
dan dengan bangga sambil mengembangkan lubang idung ni saya mengatakan ini adalah pemberian kawan2 di Kastam..hhnnnsssssss (bunyik napas lubang idung terlalu kembang)
ada lagi 2 pasang hasil pemberian kawan2 jugak
nanti saya pakai yer..

No comments:

makcik bawang