Thursday, December 2, 2010

cerita persandingan beliau pulak

Hah..akhirnya...dapat jugak upload gambar dengan keadaan line tenet yang lembab..
hip..hip..horeeyyyy..
sebijik-sebijik saya uploadkan
kalau banyak2 mau sampai masuk keje esok pun tak tentu dapat




pengantin bersanding di singgahsana..
pheewiitttt...pengapit pengantin laki tu..buleh berkenalan??
hak...hak..laki den rupanya...haip..En.Papa jangan main mata dengan pengapit pengantin pompuan tau.. ; p





ni pengantin dengan keluarga belah saya
gambar dengan belah pompuan ada tapi saja dengki taknak masuk sini
hehehe..taklah..line selow melow tu malas nak tepek banyak2
MIL ngan ipar saya - Kaklang ikut sekali tapi takde pulak gambar depa dengan pengantin
yang ada pun gambar dekat masjid
tunggu saya bayar bil broadband baru dapat tepek banyak2 yer
meh saya sebut sorang2 kat gambar tu eh...
sebelah pengantin lelaki
- abah saya (pakai cermin mata)
- my stepmother
- tudung hijau,tudung biru, tudung purple dan 2 org berbaju gaun putih adalah adik tiri saya

sebelah pengantin pompuan
- mama saya
- my stepfather
- su, saya, En. papa, peros (laki su) bersama anak masing2

haaaa...saya ada 2 mak dan jugak 2 bapak
korang ada?? takde kan... (muka berlagak)




bertukar menjadi turquoisssss..........
zasssssss..........................................................^^^^
tiba2 pengantin bertukar ....hohoho...patut la lama saya tunggu kat khemah
kosan eh main tukar2 baju
ingatkan bergambar sakan sampai lupa makan
nasib baik saya cepat2 gi makan
kalau tunggu pengantin mau nyer terjelir lidah menahan lapar
nasib baik la hari tu hari korang kalau hari lain mau kena perli ; p




di akhiri dengan gambar kami
hah ada pun gambar kaklang terselit
lepas kenduri kami pergi balik kat masjid tadi (tempat nikah)
solat Zuhur sekali dengan jamak lepas tu tukar2 baju untuk budak2 tecit tu
dan berlepas ke Seremban..jugakkk..sekali lagi berjuang dengan karenah Ammar yang menanges dalam perjalanan...kesabaran la guwe...tapi ada kurang sikit la
mungkin kami dah kenal setiap daerah di Terengganu ni dan tak perlu lagi diperkenalkan oleh Ammar .... huhuhu
macam biasa kena singgah untuk beli keropok
tempat2 lain tak dapat singgah sebab kesuntukan masa
dan masing2 kecapikan....dan jugak....Ammar meragam
sampai Seremban pukul 3.30 pagi
penat toksah cakap
hantar MIL dan FIL balik terus aje tidor Panchor (umah MIL)
saya pulak kehabisan baju... terus buat muka comel pinjam baju MIL
hehehe...
dek sebab penat semua majlis pada 21hb saya tak pergi
mintak maaf la yer... mak penat la nyah..

No comments:

makcik bawang