Thursday, December 2, 2010

mencari sarapan di Setiu



Cerita Terengganu lagi ye kawan2
mencari sarapan di Terengganu adalah satu pengalaman baru untuk saya
bukan tak pernah ke Terengganu tapi sebelum ni saya berkursus sahaja dan ofcoz la makanan dah disiapkan


kiteorang main singgah je mana2 kedai yang ada
harga pun lebih kurang dengan harga kat Seremban jugak
cuma kat sana saya bersarapan dengan nasik putih dan gulai ayam
ada jugak nasik lemak tapi saja nak tukar selera





gerai kat atas ni kami pi singgah beli roti canai
kat kedai area Penarik tu takde pulak yang jual roti canai
majoriti jual nasik lemak, nasik putih, nasik kerabu dan nasik dagang
beratur punyalah panjang tu belum lagi dengan penjual yang bermuka masam mencuka
macam la saya tak bayar nasik lemak dia tu



cuba la senyum sikit macam budak ni....
kan molek sikit
nasik lemak tak sedap pun saya akan kata sedap.. ; )

No comments:

makcik bawang