Tuesday, January 4, 2011

cerita besday party Iman



Yer kawan2 ini la ruper nya kek besday Iman yang saya tempah di sini
http://foreverchocs.blogspot.com/ opismate saya jugak
harga adalah RM40..murah dan puas hati .... budak2 pun suka makan kek ni

ok..ok..bukan nak cerita pasal kek tapi nak cerita pasal besday party Iman
dah lama rancang akhirrrrnyyyaaaa....lihat la dunia..menjadik jugak plan ku ini..hohoho
saya buat laksa penang ....bukan..laksa kedah..pon bukan..laksa bandar senawang..yeahhhh
baru betol..laksa bandar senawang..sedap sampai ke titisan terakhir.... wahhhh..nak up jugak
lain2 menu macam roti jala saya tempah saja
sebabnya saya memang taktau menjala..... nak pulak beranak kecik
kang habis satu rumah saya jala...hahaha
kuih muih adalah disponsor oleh Maktih dan Mama

Majlis start pukul 5 dan rasa bersalah sebab janji dengan tetamu pukul 4
saya kena tunggu FIL saya selesai solat asar dulu sebab FIL saya bacakan doa
biar majlis diberkati katanya. kami gembira bila berempat....dan saya lagi bahagia bila tengok Iman gembira dengan majlis dia ni walaupun hari tu dia buat perangai yang menguji kesabaran saya...dan kalau korang nak tau..sampai ke malam dia tunggu Nisa - anak As

"Iman temash (kemas) ni..nanti Nica nak datang umah Iman.."
"Nica tak datang la .."
"aya (ala) Nica tak datang.."

Kesian.... tapi petang tu bukan main lagi dia dengan Haziq main lari2 depan rumah sampai berpeluh-peluh...


ni antara tetamu yang datang ;-)


SIL saya .... kak teh dan kak lang..Pija tak datang sebab dia kat Melaka
ingat nak celebrate sekali dengan Adam sebab Adam lahir on 10th December
tapi takpe.... lain tahun pun buleh sama2 potong kek


my luvly opismate
dorang saja yang datang. lain2 tak dapat datang sebab ada hal masing2
Iman tak kesah punnnn....
korang abaikan ampaian tu
En.Papa la..kalau tak disuruh alih memang macam tu jugak la
haiiihhhhhh...buat cacat pemandangan je
nasib baik tak ramai jemputan..kalau ramai buat malu je




Cik Puan yang dah lama saya tak jumpa
hilang rindu...makin cantik kawan saya sorang ni
kawan dia tu jugak yang menembam... selekeh...muka berminyak-minyak..goreng pun sodap
dapat jugak kami bergosipan...itu pun sebabnya segala persiapan saya dah buat awal2 lagi
taknak kelam kabut .... dan dapat saya berborak dengan Cik Puan
syabas jugak kat Cik Puan sebab hadir tanpa sesat
hebat la dia.... bagus..lain kali datang lagi yer

sori kat sapa2 yang saya tak jemput tu
jangan marah ye...ini majlis kecil-kecilan
lain tahun la kalau umur panjang...murah rezeki...

4 comments:

apek poyo said...

nasib la iman..pak ngah ko nih ketandusan manjang...nak dtg pun susah

ietams said...

puan..,
aku masih terbayang-bayang laksa, mihun, roti jala, kuih muih..rumah mu..
paling kebabom laksa.. adusss

Anonymous said...

sory tak pat nak dtg majlis iman...jauh sgt...len kali kita jmpa lagi

MayaYunus said...

epi bday iman,,,,

makcik bawang