Monday, January 17, 2011

jumpa dia...

Jumaat 14hb adalah hari cuti untuk N9...
bestt..besttt....best bukan sebab dapat bangun lambat
tapi dapat jumpa wajah kesayangan hamba ni.....




yer..dapat jumpa As....rindu wei..korang tau ke betapa rindu saya kat dia
akhir nya setelah berapa kali menkanselkan temujanji kami...menjadik jugak kali ni
macam2 halangan...Ammar demam la..Ammar demam selsema la...tapi memang wei asal jadi je nak gi jumpa As, masa tu la budak kecik tu nak demam...hehehe...kebetulan..marah Ammar kalau dia tau saya merungut...


bukan nak jumpa As je...yang lain pun nak jumpa jugak..tapi lebih kat As...puas hati dapat main sepak2 kaki..
"oit As...bengkak ke kaki ko???....."
heheheh
tapi tu la...tak puas tau...ni semua salah En.Papa..dan dan nak salahkan dia..huhuhu...
kejap nak antar..kejap taknak antar..last2 dia antar sampai stesen KTM je....
mencik sentap tau..majuk kejap..bila dia called takmo jawab...
konon tunjuk perasaan la
macamana tak hangin...nak beli tiket bapak panjang kena beratur tu
try guna mesin..sekali ada la 7-8 kali mesin tu tendang duit saya..nasib baik orang ramai..kalau tak...memang kena tendang la mesin tu.... kaki dah standby je nak menendang..hahahaha..
patut la Iman ngikut...oppppssss ; p
majuk pun kejap je sebab En.Papa bagi duit belanja....hohoho..suka...dari KTM Serdang terus amik cab..senang...kata baru dapat duit belanja..harus la macam orang kaya..naik cab...


dalam cab toksah cakap la betapa terujanya saya nak jumpa dorang...
dah macam orang yang baru balik study dari oversea dah.....
saya tak terus ke Kastam tu..saya benti kat Maybank depan Mahkamah
nak menuai sikit..mana tau..kawan2 bawak gi soping..takkan pandang je



lepas tu Abang Mz bawak saya makan kat Village View, Bangi
tempat baisa la korang..tempat kitaorang makan masa saya masih di Putrajaya
lagi best bila Abang Mz belanja...wahhhhh..sukanya saya...
dah la makanan kat situ sedap2....nak pulak makna dengan kawan2 tercinta...

*tau kah korang bahawasanya ketika entry ini ditaip saya senyum manjang dan begitu teruja



tom yam yang meriah dengan isi2 nya dan jugak super mabeles tedaaaaaaaaaaaaappppppppppp





bergambaran sebelum balik... lepas tu gi jalan2 kat bangi sementara Abang Mz dan Zirin sembahyang Jumaat * ada entry di Bangi..tungguuuuu




saya terharu sebab dorang masih simpan gambar2 ni
gambar ni kat meja Mar atau tempat lama saya...huuuuuuuuuu....
balik tu naik bas Kak Saba..rindu gila nak berulang naik bas
sampai tertido saya dalam bas..sedar2 dah sampai Seremban....alangkahhhhhhhhhhhhhh..


dek hepi sangat..sepanjang balik tu pot pet pot pet kat En.Papa bercerita tentang keterujaan saya masa jumpa kawan2....ehhhhh..bukan tadi kata merajuk ke?? hahaha..lupa pulak saya......hehehe

2 comments:

ietams said...

bile dah happy, tiba-tiba ilang merajuk kan..
muahahaha

MayaYunus said...

ye,,,aku leh bygkn muka ko yg ngh senyum sumbing tu Puan,,,,hik3

makcik bawang