Tuesday, January 18, 2011

mari berfacial secara berjemaah


cantik kan kami..hahaha.....jaga2 jangan ada yang muntah ijau
nanti ada yang jadi badang
hik...hik...hik..lawak tak menjadi sebab tengah tunggu En.Papa jemput
saya masih di opis yer bos2 sekelian..pegawai2 sekelian...
tapi dok di opis bukan bermakna saya buat keje
tetapi menghapdat blog yer bos2 ku semua






kan dah janji nak buat entry kat Bangi
kami taktau mana hala tuju kami tu yang kami berfacial
kat sini..... www.seriaida.com
mula2 tu saya ingat nak massage tapi tak buleh sebab amik masa yang lama
kan kawan2 saya nak masuk keje balik
pastu masa belek2 katalog seri aida ni ternampak pulak urutan untuk pecahkan lemak di bahagian perut
waaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh..nak..nak... : (
tak dapat jugak..amik masa dekat sejam
haihhhhh nak kurus ada je halangan ; p


last2 facial aje..kami pilih facial diamond peel
wahhhh...macam gah je kan
hehehe..
Rm50 je kawan2
pegi la...murah pastu kan dia urut belakang korang
fuuuuuhhhhhhhhhhh best tau...rasa macam mak datin pulak..... *ain jeles
sampai tertido saya...ehhh As pun tido gak..hehehe
kat sini takde cungkil2 punya..dijamin muka korang tak membengkak
dorang pakai jenama sendiri...SERI AIDA
tempat dijamin puas hati..best..serba hijau.....dijamin takkan bertukar jadi HULK : )


korang tau.... pastukan dia bagi kad
bila dah 3 kali buat facial kat situ..korang dapat free facial tapi normal facial aje
sapa nak bagi...???? tapiiii... untuk 2 bulan dari sekarang la....tahun depan lain kira
bukan kat Bangi aje.... ada kat Tmn Seri Serdang jugak


makan jambu adalah nikmat.....nak pulak ada orang bayarkan ; p


tu je la...ada sesiapa nak ajak saya berjemaah di saloon atau spa??
saya sudi meneman anda
jangan risau..saya bayar sendiri la
nak bayarkan i terima aje

3 comments:

MayaYunus said...

rajinnya acik,,,,,

ietams said...

bestnyaa

ina's said...

inas:maya-ada geng rajin la

inas:ietams-pasni kita sama2 yer puan

makcik bawang