Wednesday, January 19, 2011

dalam dilema


Saya dalam dilema..nak antar atau tidak surat pertukaran saya tu ke IPK dan JPA
ada kata....JPA takkan layan kalau reason tak kukuh
surat dah draf lama dah....tempat kosong dah ada kalau lambat takut ada yang isi pulak tempat tu...saya bukan mintak tukar ke Putrajaya..saya tau..kalau mintak ke sana...mesti kena sepak laju2 dengan JPA..aritu gatai benor.....


lagipun, saya mana tau semua ni berlaku kat saya
kata orang...orang yang kata..bukan saya..hehehe....mana2 pun sama cuma sanggup atau tidak nak hadapi....hmmmmmmmmmmm itu la punca saya dalam dilema.....


Ya Allah....berilah petunjuk.....


sekarang ni pergi keje macam terpaksa rela
dah tak happy macam selalu
banyak diam.....dan lately ni air mata adalah sangat murah
senang je nak keluar....sampai kena ejek..."dah mak orang..tapi nak nanges.." WTF


tak rasa apa yang saya rasa boleh la cakap .....
saya bukanlah jenis yang cepat mengamuk baling itu ini untuk lepaskan geram
saya jugak bukan jenis yang marah orang lain tapi orang lain kena tempias
SAYA ADALAH SAYA...........


BENCI DENGAN SITUASI SEKARANG..........

4 comments:

ietams said...

ni entry sedih kan
tapi kan tudung tu lawa

ina's said...

hehehe..sempat lagi ko..tu la tudung kat D'haja yang aku ckp tu..

MayaYunus said...

dh ku kata kan dulu,,,hnya org yg tabah (walupun aku x setabah memey waakakak) je yg leh bertahan,,hik3.... dh mang kijer dorg sume URGENT!! URGENT!! last minit!! last minit!! what2 dOOO,,?? tp aku pn mntak tukar dah,,tggu jwapan jek,,,hu3,,,,,,

Anonymous said...

napa mesti nak pindah kat putrajaya balik???tak de pejabat len ke??

makcik bawang