Wednesday, February 2, 2011

mood yang hilang

Salam semua...

Saya sebenarnya nak update tentang percutian saya dengan Cik Puan
banyak yang nak saya cerita kan di blog ni
selain daripada kesibukan untuk menyiapkan kerja2 mood saya pun hilang...
hilang entah kemana
saya cuba jadi dewasa..matang...matang maksud saya matang dalam perbuatan..berfikir dan apa saja untuk kehidupan saya dan orang keliling
saya tau saya tak perfect...ada masa saya buat silap
tapi tu la...pagi2 tadi lepas sarapan, tiba2 saya disergah
saya disergah yang sememangnya bukan kesilapan saya
lepas disergah, saya dibebel..kepantangan saya kalau dibebel waktu pagi
semua orang tau kan waktu pagi la rezeki nak masuk
lepas kena bebel terus mood saya hilang
saya banyak diam..mengeluh..menung...
nak menangis takut kena ejek
saya cuba tarik nafas dalam2..cuba kontrol perasaan tu
last2 pesbuk jugak jadi tempat lepas geram


masa....cepat lah berlalu...tak sabar nak balik rumah
tengok muka suami dan anak2 lagi baik
tenang jiwa ni
nasib baik esok cuti..yahooooo..yihhaaaaaa


kenapa la nak sergah saya tanpa bertanya dulu
kenapa taknak mengaku itu memang salah sendiri
letihnya bekerja dengan manusia macam ni
letih sangat...stress tau tak???.....
tapi saya puas hati jugak sebab saya jawab balik apa yang dituduh
yang "si Paku" pun satu
sokong je apa yang "si calit" kata....geng cemolot ape korang ni???
huhhhh...takpe..korang ada anak...what u give u'll get back...


kawan2..sori sebab arini saya tak seperti biasa....
senyap dan tiada lawak untuk korang ketawa....
GONG XI FA CAI....*tetiba

No comments:

makcik bawang