Monday, March 21, 2011

berdatingan


Ini Aien...bukan Ain opismate saya tapi kawan kepada adik ipar saya
beliau duduk di Johor dan hari ini beliau telah mengajak saya lunch bersama-sama di Jasko
hahaha...skema siot ayat tu...macam sengal..kehkehkeh...


Sekali sekali tukar pasangan dating tak salah kan
kami sama2 tawaf Jasko dan lepas tu saya telah mengepau Aien untuk belanja saya di Pizza Hut
hahaha..statement kejam ~ mengepau
tak lah....apa ingat makcik sorang ni kaki pau ke..??? dah dia nak belanja, saya redhakan aje
sapa tak suka kalau ada orang nak belanja...rezeki .... kata orang tua2 rezeki jangan di tolak
thanks Aien....


harap2 Aien tak serik keluar dating dengan akak yer
lepas makan sambung tawaf lagi pastu nampak henbeg terus sambar, bayar pada cashier dan terus blah....jenis entry apakah ini..???
untuk pengetahuan korang, entry ni di taip selepas dating dengan Aien tapi dek sebab2 yang tak dapat dielakkan makanya arini baru dapat sambung taip dan idea dah melayang ke merata tempat. so, setakat ini sahaja entry dating saya untuk tatapan kalian...hahaha...skema siot


2 comments:

ietams said...

beg nye mane??

Anonymous said...

pergi sogo nanti boleh shoping lagi k...

makcik bawang