Monday, March 21, 2011

sejam di jasko

Sejam kat Jasko macam2 dapat tengok
tu baru sejam, bayangkan kalau 4 jam kat situ
mau berbakul-bakul dosa saya...giler ah...


mula2 ke Popular sebab Ain (opismate) nak beli sticker haper kebenda ntah
dia dok sibuk cari sticker saya pulak sibuk dok riki2 dvd Barbie...(penulis dah ketagih dengan Barbie..gilo). sekarang ni ntah kenapa saya jadi minat dengan watak2 Barbie...nampak sangat masa kecik2 tak merasa semua tu...huhuhu..nanti ada entry khas untuk Barbie yo...sabaq..sabaq..novel pun pi jengah gak..tengok gitu2 je sebab matlamat utama nak tengok dvd Barbie....ceh Barbie lagik....


penat membelek dvd turun ke tingkat bawah.....rancang nak telan Mekdi je arini....nak makan mewah2 tak buleh sebab dalam purse tinggal RM15++ ...... (duit abis sebab kes membeli henbeg) ceh dasar perempuan..... arini saya juga telah mengalami ketulahan dengan Encik Mekdi...dalam dok beratuq tu sempat lagi nak gelakkan keseksian bibir Encik Mekdi tu..hahaha..lawak la ko bro...kot yer pun bersungguh-sungguh dalam menjalani tugas sehari, agak2 la nak juihkan bibir seksi tu...kehkehkeh...puas saya tahan gelak...nak share gelak dengan Ain tapi bila panggil nama Ain abis semua yang ada kat situ pun pandang saya....haloooo..nama ko Ain ke...??? dalam dok tertahan-tahan nak tergelak sempat lagi Cik Mekdi sound saya...

"kak, beratur kat sini yer..."

cit hampeh....ni bibir Encik Mekdi punya pasal la ni...malu den...dan kerana malu punya pasal..terus order double mek ciken...hambek...makanya...tinggal la RM5+++.....ngam2 untuk sarapan esok je, tengahari tak payah makan.....adoiii...ni kena goda laki lebih2 ni sebab nak dapat belanja sementara nak tunggu hari gaji.....hehehe (tanduk setan dah timbul)



gambar ihsan curik dari google - Nissan Fairlady


Masa nak bayar parking kat Cik Mesin parking tu ternampak pulak keta sebijik macam kat atas ni...woooaaaahhhhh...kereta siapakah??? tapi tau la keta ko lawa, jangan la parking betol2 depan pintu masuk Jasko tu wok....poyo lebih la....nak tunggu siapakah tuan punya kereta masa pulak tak mengijinkan...kalau hensem buleh la buat aksi2 menggoda siap tinggalkan nombor telefon...tulis nombor telefon guna sos mekdi..wah!!! baru la pengaruh iklan, kan.hikhikhik.....sekali tuan punya keta tu kepala botak, gigi tak cukup, perut gendut...hahaha...terus pura2 cari duit syiling...(wayang lebih)....



posing maut dengan harapan tuan punya keta tadi baca blog ni...huhuhu..selipar pink adalah kegunaan dalam pejabat je....tapi kan ada orang kata arini saya dress up macam Manager Kepci....cit....dengki la tu....ahhh!! ada aku kesah...????


itu saja entry tentang sejam di jasko....macam sengal je ayat2 kat atas..camne tak sengal..kejap kang orang ni masuk....kejap ni orang tu jengah..tau la arini saya macam Manager Kepci, ingat bilik ni ada ayam goreng hot n spicy ke???kan dah tunggang langgang entry saya...sapa yang muak..??? korang jugak...layan....

5 comments:

ietams said...

lawa sipar pink tu..
ala-ala barbie

ina's said...

hahaha..barbie la sgt

Anonymous said...

posing macam tu nampak mcam dah kurus je...

ina's said...

betol la tu dah kurus

Anonymous said...

i like...

makcik bawang