Monday, March 7, 2011

homework

Biler cuti je teacher mesti bagi homework
dari jumaat lagi Iman dah dok bising2 bagitau yang teacher suruh siapkan homework
katanya takut kena denda...
petang Ahad baru dapat siapkan homework sebab Sabtu tu kami balik umah uwan
nak kemas sikit umah uwan tu



homework minggu ni ada dua subjek
English dengan Mandarin
takat English tu tau la saya D for DOLL
A for APPLE
B for BALL
tang Mandarin tu...terus senyap
kejap kecikkan mata....kejap belek muka surat belakang
tapi yang saya tau itu untuk BERLARI la...hahahaha
dalam Mandarin wa taktau ma....



saya just pantau dia tulis ikut garis2 tu dan warna gambar budak berlari tu je
bile tanya tu macamana nak sebut..ntah ape ntah Iman sebut saya sendiri tak paham
yer la, mamat sorang ni kan pelat
ntah bila la pelat dia nak hilang


hmmmmmmmmm....minggu depan dah cuti sekolah
mesti banyak homework yang teacher bagi
hahaha....mesti menggelupur suruh saya ajarkan
time mengajar mesti ada tragedi air mata
tak sah kalau Iman tak menangis
Ibu dia garang tapi ayu
hahahaha....... nanti kalau tak garang dia main2 lepas tu suruh saya buatkan
ewah banyak cantik......bile nak pandai kan
bile dapat siapkan terus rekues suruh bawak dia jalan2
semalam ajak pegi Wonderland Melaka
katanya mesti bawak anak Cik Puan, Haziq
lepas nak ke umah Makngah....saya iyer kan aje...
kang tak iyerkan dok berzikir kat telinga ni baik siang atau malam...




peace tanda homework dah selesai

2 comments:

ietams said...

wahh..
pandai iman

Anonymous said...

uit....bdk zaman sekarang kalo nak suruh buat keje mesti nak kena bg upah..tak aci....dulu kita kecik2 tak de pun mcm ni...kena pelepuk lau minta mcm2...heheheh

makcik bawang