Monday, March 28, 2011

muka saya bulat, badan saya menemban


Gambar2 ni saya snap masa Jumaat lepas bersamaan Hari Polis ke -204
dek sebab saya ajk dan jugak tukang sambut wartawan makanya harusla saya melawa dengan erti kata nya..saya nak ngorat polis...kehkehkeh..takde makna...En.Papa lagi ensem....lagi bagus..


Sekali sekala melawa takpe selagi laki bagi permission. Kalau laki kata TAK..makanya..TAK LA
tapi semakin menembam kan dan muka pun makin membulat
isk..tak selera makan sebab demam 3 hari je tapi balas balik 4 hari 4 malam
selagi buleh kunyah..belasah je camno tak membulat..???



baru belajar pakai shawl...ok la kot
tu pun jenuh la lilit sana sini
nak melawa la katakan....tapi takde niat tersirat yer..jangan salah sangka dan jangan ada yang meluat tak puas hati dengan saya. Cukup2 la dengan segelintir yang tak puas hati dengan saya walaupun saya tak kacau kehidupan mereka. Lantak la kan..janji saya bahagia dan tanda bahagia itu adalah.....MUKA SAYA BULAT BADAN SAYA MENEMBAN...
pstttt...kebaya tu En.Papa yang pilih tau...eheh

4 comments:

MayaYunus said...

bulat tanda sihat,,

Anonymous said...

saya suka tengok awal bertambah bulat..huhuhu

ina's said...

maya-sihat dan laki bagi makan cukup

aien-hehehe

beloved said...

tak pe la sob, seksi sikit...kering cam papan pun tak cantik juga...tapi jgn la sampai menambun cam aku ni hah..bukan seksi dah ni, tapi seksa!

makcik bawang