Friday, April 1, 2011

bersantai di kafe santai

Entry pasal makan. Kejadian di Kafe Santai, Tesco Seremban. Waktu adalah rehat hari jumaat..hehehe





Tembam nyer la ai muka saya..lantak la..hati senang perut kenyang




Tom Yam kat kafe santai ni memang mabeles....harga buleh tahan..isi dalam tom yam atau nasik goreng dia memang banyak sampai sempit dah perut saya ni. Memang berbaloi dan puas hati. Lepas ni nak ajak En.Papa pi pekena ikan tiga rasa la. Saya tengok orang kat meja sebelah tu sampai tinggal tulang je...huhuhu...mesti sedap...kan.


Air sirap bandung tu pulak saya yang order. Dulukan, saya tak suka air sirap bandung. Saya tak suka sebab rasa macam pelik. Saya jadi suka pun As yang rekemenkan. Tak silap saya, masa saya ngandungkan Ammar kot. Sllllrrrrppp...tiba2 teringat sirap bandung PJH..huwaa..rindunya..

2 comments:

:: Cik Aien :: said...

oit datin..lapa balik pas tgk menu tu..hoho...

manggihnakai said...

weyy...sedappp tu...restoran baru ek?

makcik bawang