Saturday, April 16, 2011

tak masak


Agak2 malas masak called je encik Domino's ni
terus antar depan gate..kan senang
arini tak masak sebab tengahari tadi gi kenduri umah Mira lepas tu ingat malam ni nak masak siakap steam tapi En.papa ada urusan bisnes..wahhhh..hebat sangat ke laki ko nak ada urusan bisnes..hahaha..tak la ada hal ngan kawan dia. Makanya kena pau la pakcik tu....nak masak semata saya sorang nak makan idak ler..cuma masak untuk budak2 je.last2 pizza tu tak abis makanya saya called Su suh datang abiskan..alhamdulillah..abis jugak..tinggal kotak je tu.



tu je la entry untuk arini. tak tau nak cerita aper.tapi yang pasti Erul tak keluar malam ni...hahaha..tetiba je citer AF kat sini.Saya suka Erul sebab saya tiba2 je suka kat lelaki yang ala2 roper macam orang Korea atau Jepun. Pengaruh novel KU PERSEMBAH HATI ke aper tajuk dia...bergenang wok air mata ni bila baca novel ni.last2 malu sendiri. Kisah mamat yang ala2 Korea dan fasih berbahasa Korea....aduhhhhh...nak tau beli sendiri

4 comments:

pija said...

wahhhhh sodap nyerrr...nyam nyam nyam iman bak makngah cikit lahhhh :)

ina's said...

pija-iman nak 'pija' buleh makan bukan makngah pija..hehehe

yaty minhad said...

haha..memasing kemain terliur lagi..
iman : ishk ibu ni..aku nak mkn pizza pun disuruh eh posing...dah lapar ni...
ammar : kotak ni mcm best ajer kalo gigit..ekekek

Anonymous said...

ammar tak sabar nak makan tu..lambat sangat nak makan..
meh den amik sendiri..kihkih...

makcik bawang