Sunday, June 26, 2011

menikmati supper

cerita malam semalam bersamaan malam minggu...hehehe
lepas seharian dok melepak kat rumah akhirnya petang tu saya ajak En.Papa ke Jasko. Lagipun memang dah bajet2 nak beli novel. Rasanya dah lama tak memborong buku. Lepas bagi budak2 dan bapak budak makan, lepas maghrib tu zassssssss berdesup kami ke Jasko. Mula2 ke Maxis Jasko dulu sebab nak bayar bil 'beruk' ni. Kang tak bayar kang mula la line mintak kena sumpah seranah. Lepas tu ke Popular beli novel Stanza Cinta, kamus dan buku untuk motivasi. Sehingga entri ini ditaip saya masih belum belek ketiga-tiga buku tu.



Eh...tajuk atas kata menikmati supper tapi dah melalut citer pasal buku.Ok...ok...lepas pung pang pung pang kat Jasko melayan nafsu membeli dan melayan karenah Iman nak main segala mainan kami ke KFC. Kali ni ke KFC tengah2 town Seremban tu. lagipun kat situ ada permainan dan jugak waktu operasi dia 24 jam.


Dalam tengah2 malam tu jugak kami 4 beranak menikmati supper. Bukan SUPER tau!!!
Iman lagi dasyat, ingatkan dah kenyang sebab sebelum keluar dah bagi makan nasi siap2. Dia mintak nasik KFC dan saya hanya makan toasted twister. Ceh HANYA.... macam la buleh buat badan jadi kurus : P


bla...bla..bla...lepas makan terus balik rumah. Dan itu la cerita saya tentang menikmati supper...hahaha....entry ni entry orang penat tau dan olahan ayat pun ala2 penat : )


No comments:

makcik bawang