Wednesday, July 27, 2011

rindu blog

Arrrggghhhhhhhhhhh rindu giler nak update banyak2 tapi apakan daya sejak tukar bahagian ni rutin keje makin sibuk. Kalah pegawai Polis yang berpaku-paku. tapi saya enjoy dan takde rasa nak merungut atau menangis pun. Mungkin kena dengan jiwa saya. lagipun kat sini ada sifat tolong menolong.Itu yang penting dan saya harapkan.


Banyak cerita yang terkini dan jugak cerita mengarut nak saya coretkan untuk tatapan kawan2. Tapi tu la....bizi manjang. Acik torai yo untuk luangkan masa. MUngkin masa bulan puasa ni tak kemana-mana dapat la saya update masa rehat tengahari. Ape2 pun saya rindu untuk mengarang dan mengarut...tatatititutu

2 comments:

Unknown said...

salam perkenalan dari saya..baru jer baca blog awk..best mantop..btw nak ucap selamat hari lahir kat ammar..cukup umur dia setahun ari ni..:)

ina's said...

hye daydreamer

makcik bawang