Wednesday, July 27, 2011

sports day


Sabtu lepas adalah hari sukan tadika Iman. Selain Iman, saya jugak adalah orang yang paling tak sabar nak join hari sukan ni. Bukan apa korang, kan apa2 hal kat tadika je mesti saya la paling kecoh dan over exctied...hehehe


3 minggu sebelum hari sukan tu teacher dah bagi memo siap2 bagitau bila sekian tarikh untuk hari sukan dan mintak parents bawak sikit makanan untuk pot luck. Dek semangat punya pasal, abis je baca memo terus ting...ting..ting..idea sudah mari..tersu decided nak baut sosej roll. Ala korang sosej yang digulung dengan roti pastu celup telur pastu goreng. Paling senang.



Saya ..... (sekarang)

makin bulat dan kulit muka makin teruk. Inilah akibatnya makan tak jaga. Main belasah ikut sedap tekak je..


Acara start dalam pukul 9 gitu. Mula2 acara senaman ringan yang dibuat oleh budak2 kelas Iman dan kelas Crystal. Saya tak snpa gambar sebab Iman taknak buat langsung apa yang instructor tu ajar. Dia buleh buat muke selamba badak je. Puas la saya panggil2 nama dia suruh ikut. Haiiiihhhhhh...Iman...Iman...nak buat sesuatu pun kena ada mood : )


Abis je acara bduak2 umur 4 tahun acara untuk 5 dan 6 tahun pulak. Kali ni dorang main alat muzik macam kastenet, kompang locng dan macam2 lagi la. Mungkin budak ni dah ada experience masa umur 4 tahun dulu makanya persembahan tu jadi cantik. Saya ni macam biasa la korang, orang yang paling depan sekali tengok persembahan tu.


Masa acara sukan pulak, untuk budak2 4 tahun ni ada 2 acara je. Satu acara lari bawak bola dan satu lagi lari dan masukkan pin bowling dalam bakul. Sooooooooooo....comel.....bila tengok dorang lari terkedek-kedek. Saya and the geng terpekik terlolong bagi semangat kat anak masing2 ; ) sampaikan DJ tu tegur dengan semangat kiteorang...huhuhu



Yeayyyy...Iman menang... Perak untuk acara bawak bola dan Emas untuk kutip pin bowling masuk bakul.



Ammar takut dengan Papaya (clown). itu aje untuk laporan arini..sekian terima kasih...hehehe



*iklan banyak tu sebab ayat tunggang langgang...soriii

No comments:

makcik bawang