Thursday, August 18, 2011

berbuka dengan kawan2


Mula2 kasi tunjuk gambar merpati 2 sejoli ~ merpati ke??? ; p



Kali ni berbuka dengan kawan2 dari bahagian lain dan ada jugak dari balai2
Kawan2 lama yang sama2 berbuka dengan saya tahun lepas tak join : (
Taktau kenapa atau mungkin tempat ni tak berapa nak standard. Ikut kan hati ni saya nak je pegi bebuka kat tempat2 yang best.Sekali sekala tak salah, kan??? tapi saya kena pikir masalah kewangan kawan2 yang lain. Kot sok sok kalau saya teringin kat tempat yang standard saya pegi je dengan family sendiri.



Tahun ni saya tak uruskan sebab saya dah tukar ke bahagian lain. Makanya saya serahkan kat Ain dengan Bery untuk uruskan dari segi collect duit dan jugak offer kat sesiapa yang berminat. Yang tak berminat tapi banyak cakap kita abaikan aje. Walaupun depa dua yang uruskan nama saya jugak yang terpampang...hmmmm glemer jugak saya ni eh...??? hahahaha


Menu kat sini ok la dan takde la sehebat hotel 4 atau 5 bintang. Dah kata RM15 untuk satu kepala. Memang kena la dengan harga macam tu. Dan saya berharap sangat takde kata2 belakang atau tak puas hati dengan tempat atau makanan kat situ. Hati manusia ni mana buleh nak agak. Betul tak..???



Lepas berbuka terus ke umah Mama untuk amik kuih raya yang kawan2 kat IPD ni tempah. Sekarang tengah bizi mengedar kuih dan mengutip hasil : )


No comments:

makcik bawang