Wednesday, August 24, 2011

hepi besday 2 me


Saya dah tua.. dah 31 tahun. Arini besday saya dan esok adalah enibesari saya. En.Papa adalah orang pertama ucap kat saya waktu sahur pagi tadi. Saya tak kisah walau tak ucap tepat2 pukul 12 tengah malam. Terharu saya...hik..hik...(jiwang lebih)


Doa dan harapan saya semoga hidup diberkati Allah sebab tanpa keberkatan tak bermakna hidup ni dan Allah murahkan rezeki saya dengan rezeki yang halal dari titik peluh saya sendiri. Saya taknak terlalu kaya sebab bila kaya kita akan luper diri dan biarlah cukup makan, cukup pakai. Yang penting bila rasa nak tukar enbeg senang je dapat...hahaha..dasar...


hepi besday 2 me : )


4 comments:

ietams said...

happy besday laling

ina's said...

thanks laling

Unknown said...

happy birthday ina, semoga dapat handbag baru lagi di tahun ni ye

ina's said...

SJ:thanks kak..dah dpt pong

makcik bawang