Wednesday, August 10, 2011

berbuka di rumah mama


Letak gambar budak 3 orang ni dulu yer. Malas nak susun gambar. Bulan poser kan..nak scroll mouse tu macam tak terdaya je...hehehe..alasan.



sepupu saya yang malu2 kuce (kucing). Dia praktikal kat KL dan alang2 dah jadi perantau di kota ni kena la menumpang kasih kat umah sedara sendiri...hahaha...ibarat pandang muka mama saya terus terignat muka mama dia..ha gitu la lebih kurang




Makcik ni yang keletihan sebab jadi tukang masak. Saya pun masak ape cuma masak kat umah sendiri la.Lepas tu bawak ke umah mama. Senang...Ala..dia berlakon je letih padahal....hehehe (gelak katup mulut)




Ada sup tulang..Mama yang masak..sedap tau..tulang yang besar gedabak tu saya ratah sorang2. tamak, kan???





Jeng..jeng...ini la masakan saya...siakap macam2 rasa...sedap dan habis tau. hihihi...up kan diri tak salahkan...??? ; p





Dah siap terhidang...nasi satu termos tu. Best jugak dapat berkumpul ramai2 walaupun adik beradik saya cuma 3 orang je. Kat umah MIl pun ada cuma takde gambar sebab saya segan dan hormat FIL saya. i kan pemalu ; p

Kalau kat umah mama saya tak la segan sebab tu umah mak sendiri. Nanti la kot2 dapat saya curi2 snap masa berbuka kat umah MIL saya try ek..jangan nanges ok...Selamat Berbuka...

2 comments:

ietams said...

puan, yg baju belang² tu miyoi ke? besar nye nampak dia sekarang..

ina's said...

ietams:a'ah miyoi...dia tinggi

makcik bawang