Monday, August 15, 2011

pra kata ko!!!

Gambar takde buleh tak???? buleh meh..??? malas nak cucuk sana cucuk sini...hehehe
Nak cerita ni..2 haris ebelum semua umat islam menyambut Ramadhan saya terus memaksa..ceh ayat memaksa ...En.Papa supaya bawak saya ke Nilai 3...kalau tak bawak mak sentap tak mo masak untuk sahur...hahaha...


Kena la pegi sebelum puasa cek oiiii..kot pegi time puasa mau lidah terjelir sampai ke lantai kedai karpet Pakistan. Tu belum lagi 2 hero buat ragam. Mau terbatal puasa terus laju pegi medan selera Nilai 3 tu...eheh...*alasan


Ada la 2,3,4 barang saya sempat borong kat Nilai nun..nak cerita lengkap gambar nyer nggak ada..camno??? Tunggu la yer...


Eh..eh..dah pukul 5..mau pulang la..arini turn saya balik kul 5 tau..depa kat sini dah balik dulu. Arini jugak saya tak masak sebab penat tahap gaban. Bukan sebab bonus tau tapi memang penat sangattttttttttttttttttttttttttttttt...hah panjang kan 'T' tu..tu tandanya saya memang tak larat..dasar....dasar lembik...

No comments:

makcik bawang