Tuesday, August 16, 2011

seperti yang dijanjikan...


Tadaaaaa............. ni la gambar2 yang sempat saya snap khas untuk blog ni dan jugak sebagai bahan bukti ...eheh.... Nak snap banyak2 tak dapat la sebab korang pun paham kan mana nak bawak anak lagi nak pilih barang lagi. Tu belum lagi tokey kedai dok memfollow saya dari depan ke belakang dan dari belakang ke depan.


Kami kat NIlai3 tu idak le lama mana pun. Sbeab dari umah dah set nak beli ape..nak ke kedai mane.





Tahun ni tema saya adalah pasu memasu....erkkk...??? hahaha...taknak beli bunga bungaan sebab payah nak jaga..nanti bila spiderman buat sarang nak bersihkan lagi tu belum lagi habuk semua. Uiissshhhhh cukup malas nak cuci. Korang tengok cantik tak pasu tu..??? ok la kan?? Murah pun yer..kalau berhabuk pun just lap je... : )




Dalam plastik putih tu ada karpet jugak dan idea beli karpet memang takde dalam diari saya sebab tu keputusan last minute. En.Papa yang cadangkan dan dia yang keluarkan fulus dan sebagai isteri yang taat saya menurut saje...hehehe...



Ok..itu saja laporan ke Nilai 3..selamat hari raya.. ; )

















No comments:

makcik bawang