Thursday, December 15, 2011

kalau tak kempis tak tau la




Semua dalam satu kotak. Kalau tak kempis jugak perut ni tak tau la habaq lagu mana lagi. Duit dah dilabur tapi usaha ala2 pun tak guna jugak. Dok sauna perut kadang2 tapi makan tak beringat pun tak buleh jugak kan??? kan???








ini gambar secara zoom tau. Perut saya idak ler besar macam gitu ghupernya.






Ini yang sebenar. Saya beli melalui As. Dan korang buleh pilih samada nak sauna pant atau sauna belt yang macam saya ni. Mengikut kata As, ada perubahan terhadap diri beliau dan mungkin jugak beliau pakai sauna pant. Dan kalau korang terlebih duit tu buleh la beli sauna yang yang ruper korang dah ala2 kura-kura naik perahu : )








note : entry ni dulunya draf sebab malas yang melampau dan baru arini saya publish untuk tatapan umum
...maafin guwe T_T (Korang paham ke ayat makcik sorang ni)....






3 comments:

ietams said...

go!go! puannn

Yaty Minhad said...

hehe..best gak tu..bape tu sob?

ina's said...

ietams:doakan aku berjaya..hihihi

yaty:nnt tye as blk..aku luper

makcik bawang